פילאטיס מכשירים קרית גת

בסטודיו שלנו תמצאו מגוון אביזרי פילאטיס שמשמשים לשיפור יעילות התרגילים, הוספת התנגדות, דיוק ותמיכה בתנועות שונות וגיוון. אביזרים אלה מצטרפים אל מכשירי הפילאטיס וביניהם: קופסת פילאטיס, טבעת פילאטיס (מג’יק), כדורי פילאטיס וכוח, משקולות, פיתה (מאתגרת את שיווי המשקל), ג’מפינג בורד (משטח קפיצה) ועוד.
פילאטיס-מכשירים-קרית-גת

מיטת רפורמר

הרפורמר המכונה ‘מיטת פילאטיס’ הוא המכשיר הבסיסי והעיקרי המשמש באימוני פילאטיס מכשירים. הרפורמר הוא מכשיר רב תכליתי שמגיע עם מגוון קפיצים, רצועות וחיבורים, המאפשרים להתמקד בקבוצות שרירים שונות, לחזק את שרירי הליבה, הגמישות ושיווי המשקל, ולשפר את המודעות הכללית לגוף: ישיבה ומגוון מנחים נוספים. המיטה נעה בצורה חלקה בשכיבה, קדימה ואחורה על מסילות בתוך המסגרת.

מערכת הקפיצים של הרפורמר מעניקה התנגדות ותמיכה במהלך התרגילים. הקפיצים מסומנים בצבע כדי לייצג רמות שונות של התנגדות ומאפשרים התאמה אישית של העומסים ותמיכה בגופכם בהתאם ליכולות שלכם, מה שהופך אותו מתאים לאנשים בכל רמות הכושר, כולל מתרגלים מתחילים ומתקדמים. ניתן להתאים בעזרתו תרגילים כדי לתת מענה למטרות כושר ספציפיות וצרכים שיקומיים

ספרינג בורד

מכשיר רב-תכליתי שמתחבר לקיר ומאפשר הגדלת מגוון התרגילים (כוח, שיווי משקל, גמישות וקואורדינציה) והקלה במידת הצורך על ביצועם. הספרינג בורד מאתגר מעט יותר ממיטת הרפורמר, מאפשר תרגול בעמידה וישירות כנגד הקפיצים, מציע מגוון נקודות חיבור רצועות ומוטות והוא משמש לתרגילים מבוססי מזרן (על ישיבה או שכיבה על מיטת הרצפה) וגם לאלה הכוללים עמידה, הפילאטיס.

כיסא פילאטיס

כיסא הפילאטיס הוא מכשיר רב-תכליתי המשמש באימוני פילאטיס. הכסא הוא אחד המכשירים המאתגרים העומדים לרשות המתאמנים ומציע מגוון רחב של תרגילים המתמקדים בבניית כוח, שיפור שיווי משקל ושיפור הגמישות. כיסא הפילאטיס יעיל במיוחד לעבודה ממוקדת על שרירי פלג הגוף התחתון, הליבה ופלג הגוף העליון. כיסא הפילאטיס מורכב ממסגרת יציבה העשויה מעץ או יש לו בדרך כלל מושב מרופד מונע החלקה ומערכת של מתכת. דוושות או ידיות, שניתן ללחוץ עליהן או למשוך אותן כדי לספק התנגדות במהלך התרגילים. דוושות אלה מחוברות לקפיצים תמונה של כיסא פילאטיס ומציעות רמות התנגדות שונות.
כיסא הפילאטיס מתכוונן בדרך כלל כדי להתאים לגדלי גוף שונים ולצרכים האינדיבידואליים של המתרגל. רוב התרגול על הכסא מתבצע בישיבה או בעמידה.

אביזרי עזר לפילאטיס מכשירים

בסטודיו שלנו תמצאו מגוון אביזרי פילאטיס שמשמשים לשיפור יעילות התרגילים, הוספת התנגדות, דיוק ותמיכה בתנועות שונות וגיוון. אביזרים אלה מצטרפים אל מכשירי הפילאטיס וביניהם: קופסת פילאטיס, טבעת פילאטיס (מג’יק), כדורי פילאטיס וכוח, משקולות, פיתה (מאתגרת את שיווי המשקל), ג’מפינג בורד (משטח קפיצה) ועוד.
פילאטיס מכשירים ישפר את איכות חייכם בכל גיל ובכל מצב בריאותי בזכות התאמה אישית של רמת הקושי למצב הגופני שלכם ומניעת עומסים במפרקים ופציעות. התנגדות הקפיצים במכשירי הפילאטיס מאריכה ומחזקת את שרירי הגוף, מחטבת אותם ומאפשרת שיפור הגמישות וטווחי התנועה. פילאטיס מכשירים מחזק את שרירי הליבה (שרירי הגב והבטן העמוקים ורצפת האגן) ויכול להקל משמעותית על כאבי גב. השיעורים נערכים בקבוצה קטנה המאפשרים למדריכה לתת יחס אישי לכל מתאמנת. אימון פילאטיס מכשירים מדויק ומקצועי ידרבנו יספק לך חוויית הצלחה והתוצאות המהירות של חיטוב ועיצוב הגוף יחד עם השיפור בהרגשה הכללית, אתכם להמשיך.
לפרטים נוספים מלאו את הטופס בתחתית העמוד ונחזור אליכם.
רק בריאות!
רינת נתנאל.

פילאטיס
רינת נתנאל
מאמנת פילאטיס

תוכניות אימון בפילאטיס מכשירים

במרוץ החיים, בהריון או אחרי לידה, בפנסיה או אחרי פציעה...
יש לנו שיעור שמתאים במיוחד בשבילך.