פילאטיס מכשירים

איזון ואיכות חיים באמצעות תנועה

במרוץ החיים, בהריון או אחרי לידה, בפנסיה או אחרי פציעה...
יש לנו שיעור שמתאים במיוחד בשבילך.

שיעורי פילאטיס

זה הזמן להשקיע גם בעצמך

את קמה בבוקר עם גוף נוקשה, מתארגנת ומארגנת בזריזות את הילדים ויוצאת לעבודה, משם את חוזרת למשמרת שנייה בבית… היום כבר נגמר ואת קורסת כאובה ועייפה למנוחה לפני עוד יום בדיוק כמו זה. בתוך הרוטינה היומיומית שכחת כבר לגמרי את עצמך. אימון פילאטיס מכשירים הוא ההזדמנות שלך לקחת פסק זמן, להשקיע גם בך, להתחבר לגוף שלך ולהעניק לנפשך שלווה. הכאב יעלם והגוף יהפוך קליל, גמיש, חזק ויציב יותר ממה שאי פעם דמיינת.

פשוט כי מגיע לך.

פילאטיס מכשירים מתאים לכולם!

אימוני פילאטיס:

בואי לשפר את איכות החיים שלך עם אימון פילאטיס מכשירים, בכל גיל ובכל מצב בריאותי בזכות:

✓ התאמה אישית של רמת הקושי למצב הגופני שלך ומניעת
עומסים במפרקים ופציעות.

✓ התנגדות הקפיצים במיטת הפילאטיס מאריכה ומחזקת את
שרירי הגוף, מחטבת אותם ומאפשרת שיפור הגמישות וטווח י
התנועה.

✓ פילאטיס מכשירים מחזק את שרירי הליבה (שרירי הגב והבטן העמוקים ורצפת האגן) ויכול להקל משמעותית על כאבי גב.
✓ שיעורי בוטיק בקבוצה קטנה המאפשרים למדריכה לתת יחס
אישי לכל מתאמנת.

✓ אימון פילאטיס מכשירים מדויק ומקצועי יספק לך חוויית הצלחה
והתוצאות המהירות של חיטוב ועיצוב הגוף יחד עם השיפור בהרגשה הכללית, ידרבנו אותך להמשיך!

אימון פילאטיס מכשירים מדויק ומקצועי יספק לך חוויית הצלחה והתוצאות המהירות של חיטוב ועיצוב הגוף יחד עם השיפור בהרגשה הכללית, ידרבנו אותך להמשיך!

אני מזמינה אותך לשיעור היכרות ללא התחייבות ביום ובשעה שנוחים לך

אימון פילאטיס
מכשירים

במרוץ החיים, בהריון או אחרי לידה, בפנסיה או אחרי פציעה… יש לנו שיעור שמתאים במיוחד בשבילך.

פילאטיס בהריון

פילאטיס אחרי לידה

לעבור את ההריון בקלות, להכין את הגוף ללידה ולהתאושש ממנה במהרה

פילאטיס
שיקומי

הדרך שלך להתחבר בחזרה אל הגוף שלך ולחזור לשגרה בריאה

פילאטיס
לגיל השלישי

ההתעמלות שתשפר את איכות חייך בכל גיל

קורס מדריכי פילאטיס

סדנאות והכשרות

עולם חדש מחכה לך כאן

וותק וניסיון: ב-2018 הקימה רינת נתנאל, מדריכת פילאטיס בכירה בעלת 20 שנות ניסיון בתחום את הסטודיו הראשון בעיר קרית גת לפילאטיס מכשירים. לאורך 5 שנות פעילות המרכז הצטרפו אלינו מאות מתאמנות מרוצות שהפכו לחלק מהמשפחה.

מקצועיות

במרכז שלנו צוות מדריכות מקצועיות ומנוסות, בעלות הסמכה מתקדמת בפילאטיס תומך שיקום ותחומי התמחות שונים נוספים - כל אחת מהן נבחרה בפינצטה על ידי רינת באופן אישי.

גמישות

לרשותך מבחר שיעורים המתפרשים על כ 70 שעות שבועיות, מהשעה 7:30 בבוקר ועד 21:30 בערב. באפליקציית הסטודיו תוכלי לצפות במערכת השעות ולהירשם לכל שיעור שתרצי, בכל שעה ומכל מקום.

מגוון

שני אולמות הסטודיו במרכז שלנו פועלים במקביל ומציעים מכשירי פילאטיס שונים. כל סטודיו מאובזר בציוד המתקדם ביותר בשוק. איתנו תחווי אימון מגוון על מכשיר הרפורמר (מיטת פילאטיס), אימון עם ספרינג בורד (משטח קפיצים מחובר לקיר), שימוש בקפיצים בדרגות קושי שונות, אביזרי עזר כמו כדורים, גומיות, משקולות יד ורגל ועוד - כך שאף שיעור לא יראה כמו קודמו.

אנחנו רואות אותך

לאחר ייעוץ אישי עם הצוות שלנו נשבץ אותך לאחת מ-4 הרמות השונות בסטודיו, בהתאם ליכולות ולקצב האישי שלך. השיעורים אינטימיים (עד 10 משתתפות), כך שהמדריכה תוכל לתת לך את מלוא תשומת הלב והמענה המדויק לצרכים שלך.

להתאמן מהבית

קורס חינמי ישירות למייל

סדרת אימונים לביצוע מהספה בסלון ללא נסיון מוקדם
מלאי את הטופס וקבלי גישה – חינם!

עוד על פילאטיס

מדריך פילאטיס בהנחיית רינת נתנאל

פילאטיס-בהריון

פילאטיס בהריון

במהלך ההריון משתחררים הורמונים, כמו רלקסין, שתפקידם לשחרר ולהגמיש את הרצועות והמפרקים ולאפשר
לגוף שלך להתרחב ולהשתנות להכלת העובר הגדל והכנתו ללידה.

קרא עוד »
פילאטיס-לגיל-השלישי

פילאטיס לגיל השלישי

הגיל מתחיל לתת את אותותיו: פתאום עלייה במדרגות הפכה לפעילות גופנית מאומצת, להתיישב ולהתרומם מהרצפה אחרי משחק עם הנכדים לוקח זמן ולהגיע לצנצנת התבלינים במדף העליון זה כבר אתגר של ממש. הגיל השלישי מביא איתו שינויים בגוף שלנו ודורש מאיתנו תשומת לב גדולה יותר כדי לשמור על עצמאות ותפקוד יומיומי תקין.

קרא עוד »
תרגילי-פילאטיס

תרגילי פילאטיס

השינוי מתחיל מ-עכשיו, ממש עכשיו, בבית, בעודכם קוראים מילים אלו. יחזקו יקלו על כאבי גב, כתפיים וצוואר, לצורך כך הכנתי לכם סדרת תרגילים, שבאמצעות חזרה יומיומית עליהם, ישפרו את היציבה ויכניסו תנועה ליום שלכם – תנועה שתשפר ותשמור על את שרירי הגב ושרירי הליבה שלכם, בריאותכם ותעזור לכם לנהל אורח חיים בריא

קרא עוד »

נעים להכיר!

אני רינת נתנאל, מייסדת ובעלים של המרכז לפילאטיס
מכשירים בקרית גת. מדריכת פילאטיס משנת 2004 מתמחה
בפילאטיס תומך שיקום, חיזוק ושיקום רצפת אגן ומומחית לנשים בהריון ואחרי לידה.

בוגרת קורס דולות ומדריכת הכנה ללידה.
אחרי שני תארים וקריירה ניהולית בעולם ההייטק, הזמן ואירועי החיים החזירו אותי לאהבתי הישנה – תנועה ופעילות גופנית.
פילאטיס הפך למקום מפלט עבורי והחזיר לי את התשוקה
לחיים. מאז ועד היום אני משלבת בין כל האהבות שלי לספורט, הדרכה ואנשים ופועלת לשנות את חייהם לטובה בעזרת תנועה.

אתם בטח שואלים את עצמכם:

 פילאטיס מכשירים הוא בדיוק הספורט להתחיל ממנו! פילאטיס מכשירים מתאים לכל רמת כושר גופני ותומך שיקום לאחר פציעות. מלבד מכשירי הפילאטיס שעובדים עם קפיצים המאפשרים שליטה ברמת העומס והתאמה אישית אלייך – בסטודיו שלנו יש חלוקה לרמות כך שלא צריך שום רקע קודם בפעילות גופנית כדי ליהנות מהאימון ולהרגיש כל שריר ושריר בשיעור.

הגישה היום אומרת שכל עוד ההיריון תקין ורופא הנשים שלך מאשר- את יכולה להתאמן. שיעורי פילאטיס
בהריון יעזרו לך להתמודד עם השינויים הפיזיולוגיים שהגוף שלך עובר. פילאטיס מכשירים יעזור לחזק את הגוף כך שיתמוך בבטן הגדלה, ישחרר מתחים וכאבים שמצטברים במהלך ההיריון ויכין את הגוף שלך ללידה ולהתאוששות מהירה אחריה.

 אחרי לידה מומלץ מאוד לתרגל פילאטיס. פילאטיס מכשירים הוא אימון מתון שעוזר בהדרגה בחיזוק רצפת האגן, שרירי הבטן והגב העמוקים ובנוסף תורם לצמצום ההיקפים באיזורים שונים בגוף כמו בטן, ירכיים וישבן. שימי לב: לאחר תקופת 'משכב לידה' ולאחר ביקור אצל רופא הנשים שלך וקבלת אישור, ניתן לחזור לפעילות גופנית (אם עברת לידה וגינלית – אחרי ארבעה שבועות מהלידה, אם עברת לידה קיסרית – אחרי שישה שבועות מהלידה).

ההמלצה לגבי כל פעילות גופנית היא לפחות פעמיים בשבוע. בתדירות הזו מתרחש תהליך למידה של המוח והשרירים, הפנמה והתקדמות מאימון לאימון. כמובן שאימון אחת לשבוע יביא לתוצאות אולם בפרק זמן ארוך יותר. אם לא עסקת בפעילות גופנית זמן רב התחלה הדרגתית היא יתרון. ההנאה והשיפור התמידי יגבירו את המוטיבציה שלך להגדיל את מספר האימונים השבועיים.

אוסטופורוזיס הוא תהליך הידלדלות של העצם ופגיעה בצפיפות והדחיסות שלה בעקבות בריחת סידן. פילאטיס מכשירים הוא הפעילות הגופנית המושלמת לחיזוק העצם. התנגדות הקפיצים במכשירי הפילאטיס כנגד השרירים והעצמות במהלך התרגילים מעודדת את תהליך בניית העצם והתחדשותה ותורמת מאוד להאטת הרס העצם ואף מניעתו.

 פילאטיס מכשירים הוא פעילות גופנית שלא גורמת להזעה מוגברת ולא מחייבת מקלחת מיד אחריה. לרשותך מגוון שעות זמינות ותא הלבשה מסודר בסטודיו שלנו כך שתוכלי לפתוח את הבוקר באימון ואחריו להמשיך לעבודה או לסיים את היום באימון מיד לאחר העבודה. כדי לעזור לך להתמיד אנחנו ממליצות להשתבץ לשיעור בימים ושעות קבועות ולהכניס אותו כעוגן ביומן שלך, הפכי את אימוני הפילאטיס לחלק משגרת החיים שלך.

 חשוב לנו להיות כנות בכל הקשור למספר שמופיע על צג המשקל. ירידה במשקל תלויה בשני גורמים עיקריים 80% תלוי בתזונה שלך ורק 20% בפעילות הגופנית. פילאטיס מכשירים שם דגש מיוחד על חיזוק שרירי הליבה (שרירי הגב, הבטן ורצפת האגן העמוקים) שהם מעין מחוך פנימי שתומך בשלד ובאיברים
הפנימיים. כשהשרירים האלו חזקים "המחוך" מהודק יותר – מה שתורם לצמצום היקפים וחיטוב הגוף. לכן המשקל שלך לא בהכרח ישתנה, אבל בהחלט יש סיכוי שתגלי שירדת מידה במכנסי

 אצלנו רוב השיעורים בסטודיו הם לקהל נשי. יש לנו קהל גדול של נשים דתיות וחשוב לנו לספק להן מענה בשיעורים נפרדים ובתא הלבשה נוח. השיעורים המעורבים (גברים ונשים יחד) מסומנים במערכת לנוחיותך.

אורח החיים המודרני וסגנון החיים ה"יושבני" שלנו (ישיבה ממושכת) גורם לכאבי גב. למעשה, 80% מהאוכלוסייה סובלים מכאבי גב לא מאובחנים. כאבי גב נובעים בדרך כלל מחולשה של שרירי הליבה, שרירי היציבה העמוקים. שרירי הליבה (שרירי הגב, הבטן ורצפת האגן העמוקים) הם אלו שתומכים בשלד ובאיברים הפנימיים והם משפיעים על היציבה והאיזון. אלו בדיוק קבוצות השרירים ששיטת הפילאטיס שמה עליהם דגש מיוחד והעבודה עליהם נעשית במשולב. אנשים שמגיעים עם כאבי גב מספרים על שיפור משמעותי באיכות החיים כבר לאחר תקופה קצרה של אימוני פילאטיס מכשירים.

 פילאטיס מכשירים מומלץ במיוחד כספורט תומך שיקום. רבים מהמתאמנים והמתאמנות מגיעים אלינו, בהמלצת הפיזיותרפיסט/האורתופד שלהם, במהלך שיקום מפציעה מתוך הבנת היתרונות של פילאטיס

מכשירים בתמיכת הגוף במהלך אימון וסיוע בחיזוק השלד והשרירים. בכל מקרה, יש להיוועץ עם הרופא המטפל.

נשים מקרית גת מספרות ומשתפות:

הגעת עד לכאן?

את מוזמנת להתרשם